marți, 16 noiembrie 2010

o mica colectie de monede

O sa va prezint colectia de monede pe care o detin, stiu e o mega extra super .... mica colectia,

dar e a mea si ma mandres cu ea, am doar o moneda mai veche din 1934, pe care scriepe o parte
"elmeleti verseny mariazelli kisok si tanfolyam 1934" aceasta parte nu am reusit sa o traduc pe google, cei care pot sa imi zica traducerea ca is curios daca asa zisa "moneda" e din 1934, ce inseamna acele cuvinte.

, iar pe partea cealalta scrie "torna egylet 1869" traducand pe google inseamna "Clubul de Gimnastica 1869"




Fac schimb de monede cele care sunt expuse mai sus, aceasta "moneda" nu pot sa o dau schimb, deoarece am doar una singura, daca este careva interesat as fi dispus sa o vand pe o suma modesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu